Ik ben het internet label Logisch Verzekerd in 2013 begonnen en heb vanaf het begin het volledig digitaal informeren van zakelijke relaties als speerpunt genomen. Mijn zakelijke klanten kregen periodiek op maat gemaakte artikelen over hun verzekeringspolissen; zagen Logisch Verzekerd als zijn zakelijke specialist (wat we ook waren). Ik had dit traject geheel geautomatiseerd en gedigitaliseerd. Voldeed hiermee direct aan mijn zorgplicht. En mijn zakelijke klanten waren hier erg blij mee.
Nu ik in 2020 Logisch Verzekerd verkocht heb, heb ik me voorgenomen mijn collega adviseurs in het vak, via I-communicatie, te helpen zijn zakelijke klanten nog beter en op maat te informeren over de belangrijkste clausules en voorwaarden in hun polissen. En het mooiste is, zeer efficiënt-> het kost u weinig tijd dit in te regelen in uw verzekeringsbedrijf. Bereik een nog betere relatie met uw zakelijke klant (ook degenen met aan lagere klantwaarde) en digitaliseer en monitor uw zorgplicht nog beter!
Klanten die goed geïnformeerd zijn, weten dat zij moeten voldoen aan de eisen die verzekeraars stellen om in aanmerking te komen voor een uitkering. Zij weten welke schade wel en niet gedekt is onder de verzekering die zij hebben afgesloten. Ontstaat er ondanks alle preventietips, die zijn opgevolgd door uw klant, toch een schade. Dan zal die uitkering zeer waarschijnlijk vergoed worden. U wilt als verzekeringsadviseur toch ook dat uw klant na schade een uitkering krijgt, zonder gezeur of clausules wel of niet zijn geimplementeerd?
Direct starten met I-Communicatie