Zorgplicht digitaal inrichten via Online klantcommunicatie

  • uw zorgplicht nog efficiënter en effectiever
  • volledig digitaal en geautomatiseerd
  • succesvolle online communicatietool
RMV-C specialist in Ziekteverzuim en verhogen klantwaarde voor het intermediair
7 jaar
ervaring met online klantcommunicatie
100%
zorgplicht digitaal gedocumenteerd
1000+
Blije en tevreden zakelijke klanten
Dossiervorming zorgplicht

Dossiervorming

Dek uw zorgplicht nog beter af door automatische dossiervorming

Digitale zorgplicht

Digitaal

informeer uw zakelijke klant online, modern en volledig digitaal
Hogere klantwaarde

Hogere klantwaarde

Goed geïnformeerde klanten leveren u een nog waardevollere relatie op. Zij zien u echt als zijn verzekeringsspecialist. U krijgt meer omzet en boekt veel tijdswinst

Hogere klanttevredenheid

Klantbelang

Klant heeft niet door dat u hier aan uw “saaie” wettelijke Zorgplicht voldoet, maar ervaart de kennis die u digitaal brengt als meerwaarde voor de toekomst van zijn bedrijf
Tijdwinst voor adviseur

Tijdwinst

Efficiënte en goedkope manier om uw zakelijke klanten te informeren met gerichte informatie rondom zijn verzekeringen
Zorgplicht verbeteren

Logisch Verzekerd deed dit

In 2013, bij de start van Logisch Verzekerd, had ik alleen een idee. Ik begon op 0  en had geen personeel. Toch wilde ik snel groeien in de zakelijke verzekeringsmarkt. Daarvoor had daarvoor ik enkele voorwaarden: 

  • zorgplicht volledig digitaal en zoveel mogelijk geautomatiseerd hebben;
  • klanten maandelijks inhoudelijk informeren over de clausules en voorwaarden van hun eigen zakelijke verzekeringspolissen. 
  • een hoge mate van zekerheid dat als er schade zou zijn, mijn klanten ook de uitkering van de verzekeraar zouden ontvangen. 

En dit alles op een efficiënte wijze, tegen lage kosten....


En ik wilde me zo positioneren dat mijn zakelijke klanten mij als echte specialist gingen zien voor de zakelijke verzekeringen die ze via Logisch Verzekerd afnamen. 7 jaar later, in 2020 toen ik Logisch Verzekerd verkocht, was dat gelukt. Nu wil ik andere adviseurs helpen dit te bereiken.


Voordelen van het gebruik van Insurance content

Hogere klantwaarde door digitale zorgplicht

Zorgplicht verbeteren

  • 1x per jaar digitale uitvraag op klantniveau om zakelijke polissen te controleren 
  • automatisch herinneren als klanten niet gereageerd hebben
  • digitaal vastleggen op klantniveau van acties/ niet reageren
  • Of aan de hand van “spontaan” klantcontact (telefonisch of mail)

Dit omvat:

  • Polischeck voor de binnendienst
  • Digitale dossiervorming

Dit levert op:

  • Voldoen aan de wettelijke verplichting met betrekking tot zorgplicht
  • Controle op de polis en eventuele aanpassingen na contact met de klant
  • Up to date polissen met een up to date premie, dus minder kan op “gezeur” bij schade
  • Klanten moeten zelf actie ondernemen op uw verzoek en zijn dus bezig met hun verzekering
maandelijkse nieuwsbrieven op maat

Maandelijkse nieuwsbrieven op maat voor de klant

  • Preventietips: Hoe voorkom je schade
  • Dit is de vertaling van de clausules en voorwaarden, wat de klant moet doen om schade te voorkomen


Dit levert op:

  • Zichtbaarheid als expert op het gebied van zakelijke verzekeringen
  • Door de klant periodiek te informeren weet hij wat hij echt moet doen om een uitkering te krijgen bij schade (zorgplicht)

Ook aan de slag met Insurance content?

Nieuwsgierig geworden naar onze oplossingen voor een nog waardevollere relatie met uw zakelijke klant?

Wilt u ook uw Zorgplicht nog beter afdekken dan u nu al doet?